PS5 Future of Gaming event: اخبار و اطلاعیه های زنده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1008
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی
پخش کننده ویدیو در حال بارگیری است.

این یک پنجره معین است.

پلی استیشن 5  در حال آمدن است در این فصل تعطیلات، و در حالی که ما می دانیم که مشخصات فنی برای نسل جدیدی از کنسول، ما بازی تا به حال دیده اند، نه ....

روز پنجشنبه ، سونی از رویداد آینده این سیستم عامل در رویداد "آینده بازی" پرده برداشت. در اینجا بازی هایی که در این رویداد نمایش داده شده اند ، آورده شده اند.

یک افق جدید ، غرب ممنوع

ورودی بعدی در حق رای دادن Horizon شخصیت اصلی آلوئه است ، در حالی که او سرزمین های زیبایی را با خرابه های ایالات متحده آمریکا کاوش می کند. بیوم در معرض نمایش شامل ساحل گرمسیری ، کویر و کوه های برفی از جمله موارد دیگر است. در طول راه ، او باید با حیوانات غول پیکر ، مکانیکی و گروهی از انسانها که به نظر می رسد آنها را مرتب کرده است نبرد کند.

Resident Evil 8: Village trailer ما را برای کسب اطلاعات بیشتر زوزه می زند

بازی جدید ترسناک شخص اول ، Resan Evil 7 شخصیت Ethan Winters را به یک روستای اسرارآمیز در جنگل می فرستد ، جایی که گرگ و جادوگران ظاهراً در حال اجرا هستند. قهرمان دیرینه کریس ردفیلد نیز برمی گردد.

Deathloop می خواهد شما بمیرد ... خیلی

بازی جدید Arkane دارای شخصیتی است که در جزیره ای پر از افرادی که سعی در کشتن او دارند ، گیر کرده است. اگر بازیکن بمیرد ، آنها از طریق یک حلقه زمانی به موقع ارسال می شوند. بازیکن با استفاده از انواع سلاح و فرار از یک شکارچی با استعداد باید هشت هدف مهم را برای پیاده شدن از جزیره بکشد.

Demon's Souls مجلهای را که شایسته آن است دریافت می کند

Demon's Souls دوران عظیم موفقیت را برای نرم افزار آغاز کرد و پایه و اساس Dark Souls ، Bloodborne و غیره را پایه گذاری کرد. بازی به همان اندازه Dark Souls در طول روز مورد توجه شما قرار نگرفت ، اما یک Remaster یا بازسازی بعدی این بازیکن را به بازیکنان فرصتی می دهد تا این گوهر کم ارزش را بررسی کنند.

Bugsnax تعطیلات را به جزیره ای از غذاهای مشکوک ارائه می دهد

ما هنوز درباره Bugsnax چیز زیادی نمی دانیم ، اما تریلر بسیار عجیب یک سبک هنری جذاب و یک نقشه مرموز را نشان داد.

حداقل فصل بازی های ویدیویی بعدی NBA حداقل در برنامه است

هواداران بسکتبال نگاهی اجمالی از ورود بعدی در سری NBA 2K ، NBA 2k21 ، با بازی فوق ستاره ستاره تازه وارد New Orleans Pelicans ، سیون ویلیامسون دارند.

Little Devil Inside زیبا اما وحشتناک است

Little Devil Inside یک بازی شکار هیولا کاریکاتور است. بازیکنان اقیانوس ها ، باتلاق ها ، جنگل ها و موارد دیگر را کشف می کنند و با موجودات بزرگ و کوچک (خرس ، کراک ، گربه خون آشام غول پیکر) مبارزه می کنند. این صحنه توسط صحنه های پیرمردی در مورد شهر که شامل یک استراحت ناخوشایند در حمام بود ، مورد تلاشی قرار گرفت.

هیتمن سوم عامل 47 را دوباره به کار خود بازگرداند

این تریلر پیش از نمایش فلاش های یک عمارت مرموز و یک شهر آینده نگر نشان می دهد که مأمورین شکار شخصی یا چیزی (احتمالاً شخصیت اصلی 47 مأمور 47) را در جنگل شکار می کنند.

یک تریلر گیم پلی به بازیکن در حال کاوش در دبی و همچنین اسباب بازی های جدید نشان می داد. هیتمن سوم قرار است در ژانویه سال 2021 برگزار شود.

خورشیدی

بازی جدید سازندگان Hyper Light Drifter دنیای مشابه نئون خیس را ارائه می دهد ، اما بازیکنانی دارد که با دوربین در پشت خود حرکت می کنند.

گودال

به نظر می رسد که یک بازی جدید از Gearbox ، Godfall یک شخصیت / بازی اکشن مبتنی بر اسلحه مانند Devil May Cry است که در دنیای آینده نگرانه ی یونانی و رومی قرار دارد.

جت: ساحل دور

یک تریلر اسرارآمیز برای Jett: The Far Shore بازیکنانی را نشان می دهد که در دنیای بیگانه مالیخولیایی در یک کاردستی کوچک مشغول کاوش هستند و احتمالاً دوره جدیدی را برای مردم خود ترسیم می کنند.

Ghostwire: توکیو یک کابوس با تکنولوژی بالا ارائه می دهد

بازی جدید Shinji Mikami's Tango Gameworks دارای تریلر جدیدی است که نشان می دهد این بازیکن در حال کشف دنیای آینده کابوس در شخص اول است و از قدرت های عجیب و غریب برای جنگ با دشمنانی که ممکن است واقعی باشند یا نه استفاده می کند؟

عجیب و غریب از گذشته باز و پیر است

Oddworld: Soulstorm سریال کلاسیک را به عقب باز می گرداند ، قهرمان افسانه ای آبه را با نجات مردم خود از یک تهدید جدید ، وظیفه می کند.

Goodbye Volcano High یک شبیه ساز دبیرستان دایناسور است

یکی از عجیب ترین عناوین این نمایش ، Goodbye Volcano High ویژگی های دایناسورها را در دبیرستان ، بازی در یک گروه راک ، سوزاندن سالنامه آنها و تعمق در آینده دارد.

Kena: Bridge of Spirits عنوان جدید و رنگی است

Kena: Bridge of Spirits یک بازی ماجراجویی جدید است که یک قهرمان زن با قدرت جادویی بازی می کند. او از کارمندان و توانایی های خود برای کشف دنیای پرشکوه به همراه برخی موجودات کوچک و فازی استفاده می کند که به نظر می رسد به حرکت اشیاء کمک می کنند. جنگ نیز وجود دارد ، زیرا بازیکن با جانوران چوبی به جنگ می پردازد.

Sackboy: یک ماجراجویی بزرگ بازیکنان را به Little Big Planet بازگرداند

Sackboy ، طلسم تحسین برانگیز از حق رای دادن platformer سطح ساخت Little Big Planet ، در یک بازی جدید ماجراجویی با شخصیت های رنگی قرار گرفته است.

بازگشت می خواهد شما زندگی کنید ، بمیرید ، تکرار کنید

یک تریلر وحشی یک نمایش منحصر به فرد جدید برای PS5 ، Returnal نشان داد که بازیکنان را به عنوان یک فضانورد / فضانورد زن بازی می کند که در دنیای بیگانه قرار می گیرد و هر بار که می میرد ، دوباره متولد می شود و سیاره تغییر می کند.

ولگرد یک نگاه اجمالی از یک گربه سایبرپانک ارائه می دهد

گربه Cyberpunk عبارتی نیست که به طور معمول وارد گفتگو شود ، اما این چیزی است که Annapurna در Stray ارائه می دهد ، که در یک شهر آینده دار و خوش ذوق قرار دارد.

Project Athia یک بازی جدید مرموز از Square Enix است

Square Enix و Luminous Productions پروژه جدید خود را نشان دادند ، اختصاصی PS5 به نام Project Athia . این تریلر شخصیت زن را نشان می داد که در حال پرش از مناظر کوهستانی و احضار ریشه های گسترده برای درک دشمنان بود.

دوباره موشک و کلانک سوار می شوند

franchise Ratchet & Clank ورود جدیدی را در Ratchet & Clank: Rift Apart ارائه می دهد . این تریلر نشان داد كه دزدان دریایی با دزدان دریایی مبارزه می كنند و به جهش بین جهانیان می پردازند ، در پایان با جدایی از آنها و كلانك درگیر شخصیتی می شود كه به نظر می رسد یك كلمه ای مثل Ratchet. توسعه دهنده بازی گفت: گیم پلی بازی شامل شکاف های بعدی خواهد بود که به بازیکنان اجازه می دهد فوراً بین سیارات جهش کنند.

Gran Turismo 7 کاملاً تنظیم شده است

سری مسابقه های نمادین PlayStation به نسل جدید برگشته است که یک تریلر گیم پلی برای بوت شدن دارد. این فیلم نشان می دهد برخی از اتومبیل های رانندگی نشده و رانندگی اول شخص.

مرد عنکبوتی: مایلز مورالس در تعطیلات سال 2020 رو به افزایش است

بازی جدید Spider-Man با نام Spider-Man: Miles Morales در راه است . این تریلر جهان جایگزین Spider-Man را با دشمنان زره پوش آینده دار نشان داد. این بازی برای فصل تعطیلات سال 2020 ارائه می شود.

Grand Theft Auto 5 دوباره به سبک است

Rockstar اعلام کرد نسخه پیشرفته Grand Theft Auto 5 در سال 2021 به PS5 خواهد آمد Grand Theft Auto Online برای راه اندازی بازیکنان PS5 رایگان خواهد بود.

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: موضوعات مرتبط: PS5 , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com